مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 23:002020-03-05بين الملل

آغاز جنگ خیابانی بین نیروهای نیابتی سعودی و اماراتی درعدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جنگ خیابانی در شهر عدن، جایی که دولت منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن بعد از فرار از صنعاءآن را به عنوان پایتخت موقت خود انتخاب کرد، - منابع محلی در عدن یمن از کشته شدن شماری از اهالی این شهر بر اثر درگیری بین نیروهای مورد حمایت عربستان با نیروهای مورد حمایت امارات خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جنگ خیابانی در شهر عدن، جایی که دولت منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن بعد از فرار از صنعاءآن را به عنوان پایتخت موقت خود انتخاب کرد، بین نیروهای طرفدار این دولت و نیروهای یمنی مورد حمایت امارات ازسرگرفته شد.

منابع محلی در این شهر به خبرگزاری یمن پنجشنبه (15 اسفند) گفتند که درگیری های شدیدی با سلاح متوسط بین افراد مسلح در داخل محله های مسکونی واقع در نایحه شیخ عثمان و دار سعد روی داده است.

در این درگیری ها که بین نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن (وابسته به امارات) و نیروهای منصور هادی (که خود از مدت ها ریاض نشین شده است) رخ داده، چهار نفر غیر نظامی کشته شده است.

منابع مذکور می گویند در گیری های مسلحانه بعد از آن آغاز شد که انفجارهای قوی در بازار قدیمی عدن رخ داد که احتمال می رود ناشی از اصابت گلوله آر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جنگ خیابانی بین نیروهای نیابتی سعودی و اماراتی درعدن

آغاز جنگ خیابانی بین نیروهای نیابتی سعودی و اماراتی درعدن