مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 03:502020-03-06اجتماعي

دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور رفاه حال شهروندان محترم و دوری از تجمعات با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، - فرهنگسرای اندیشه در روز هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس، دانشگاه ها و خیلی از مشاغل با تعطیلی روبرو است، اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان واکسینه با کتاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور رفاه حال شهروندان محترم و دوری از تجمعات با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، فرهنگسرای ابن سینا دوره های آموزش از راه دور (مجازی) را آغاز کرد.

در گام نخست دوره های مجازی، تعدادی از کلاس های آموزشی از جمله کلاس های خطاطی انجمن خوشنویسان، نقاشی، مبانی موسیقی، سلفژ، آموزش های کودکان در دوره مهد و پیش دبستانی و.

از طریق پیام رسان ها برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای اطلاع از چگونگی برگزاری کلاس ها و ثبت نام با شماره تلفن های 88366366 الی 8 و 80888301 تماس بگیرندهمچنین فرهنگسرای اندیشه پویش واکسینه با کتاب را بصورت مجازی برگزار می کند.

فرهنگسرای اندیشه در روز هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس، دانشگاه ها و خیلی از مشاغل با تعطیلی روبرو است، اقدام به راه اندازی پویشی با عنوان واکسینه با کتاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران

دو خبر کرونایی از فرهنگسراهای تهران