مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-06پزشكي

بخش بیماران کرونا در بیمارستان رازی بانه راه اندازی شد


محمد شاه ویسی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک طبقه از ساختمان بیمارستان رازی با ظرفیت 20 تخت به بیماران کرونا و افراد مشکوک اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با توجه به حساسیت در زمینه پیشگیری از آلودگی احتمالی ورود و خروج بخش بیماران کرونا بیمارستان رازی کاملا جدا شده و آسانسور این بخش نیز از دیگر بخش های بیمارستان مجرا است.

شاه ویسی افزود: در این بخش تاکنون تعدادی بیمار مشکوک به کرونا تحت مراقبت هستند و خدمات پزشکی لازم به آنها ارائه می شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش خانواده های که بیمار مشکوک به کرونا دارند، یادآور شد: آموزش های قرنطینه خانگی و علائم خطر در راستای مراقبت و پیشگیری از ویروس به خانواده ها و افراد نزدیک به بیماران مشکوک به کرونا ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در ورودی شهر تست تب سنجی انجام می شود همچنین آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از آلودگی به این ویروس به افرادی که وارد بانه می شوند هم ارائه می شود.

شاه ویسی گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا محتوای آموزشی در قالب بسته های آموزشی در فضای مجازی منتشر شده تا شهروندان راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بیماران کرونا در بیمارستان رازی بانه راه اندازی شد

بخش بیماران کرونا در بیمارستان رازی بانه راه اندازی شد