مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-06بين الملل

اذعان کاخ سفید به کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا


معاون رییس جمهور آمریکا و سرپرست گروهی که برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا تشکیل شده می گوید که دولت نمی تواند این هفته یک میلیون کیت آزمایشی را تحویل دهد.

- معاون رییس جمهور آمریکا و سرپرست گروهی که برای مدیریت و کنترل ویروس کرونا تشکیل شده می گوید که دولت نمی تواند این هفته یک میلیون کیت آزمایشی را تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان مواد غذایی و دارویی آمریکا (اف دی ای) روز دوشنبه گفته بود که تا آخر هفته یک میلیون کیت آماده خواهد شد.

مایک پنس، معاون رییس جمهور و مسئول رسیدگی به کرونا ویروس در آمریکا چهارشنبه اعلام کرده بود که دولت هیچ محدودیتی برای انجام تست به روی بیماران قائل نمی شود فقط به شرط آنکه پزشک آن را تجویز کرده باشد.

ریک اسکات، سناتور جمهوری خواه گفته که شمار کیت های توزیع شده خیلی از یک میلیون کمتر خواهد بود.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا می گوید که به دلیل تدابیر دولت، از جمله منع ورود مسافرانی که در دو هفته اخیر از چین و ایران بازدید کرده اند، ابعاد آلودگی در آمریکا نسبتا محدود مانده است.

او پنجشنبه در توییتی نوشت که فقط 129 مورد از بیماری در آمریکا هست اما کارشناسان بهداشتی نگرانند که ویروس بدون آنکه شناسایی شود در حال انتشار در میان جمعیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان کاخ سفید به کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا

اذعان کاخ سفید به کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا