مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-06اجتماعي

فرماندار: ورود به مناطق ییلاقی تفت، ممنوع


علیرضا نوکار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اکثر جمعیت ساکن شهرستان تفت به جهت سالخوردگی در معرض آسیب هستند، از تدابیر ویژه در این زمینه خبر داد و گفت: تیمی در میدان امام حسین (ع) شهر تفت برای هدایت خودروهای عبوری به سمت کمربندی تفت مستقر شده است.

وی به استقرار تیمی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان در پلیس راه ورودی تفت اشاره کرد و افزود: از سرنشینهای خودروهای عبوری با پلاک های غیر استان و شهرهای درگیر با ویروس کرونا تست به عمل می آید و در صورت مشکوک بودن از ورود آنها ممانعت می شود.

فرماندار شهرستان تفت اقدام دیگر ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا را مسدود کردن تفرجگاه ها و محدودیت ارائه خدمات در بوستان ها و پارک ها عنوان کرد و گفت: ورودی تفرجگاه دره گاهان و چشمه تامهر تفت تا اطلاع ثانوی مسدود شد و برای فعالیت بوستان ها و پارک های سطح شهر محدودیت قائل شده ایم.

نوکار ادامه داد: با همکاری اتاق اصناف تفت مقرر شد کلیه مغازه های سطح شهر تفت و مسیر روستای اسلامیه حداقل تا ساعت 15 روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل باشند تا با تراکم جمعیت مواجه نشوند همچنین با هماهنگی صورت گرفته در جهت مراقبت از ساکنان روستاهای شهرستان ، مراکز بهداشتی و درمانی روستایی جهت پایش افراد مشکوک به بیماری فعال خواهند بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: ورود به مناطق ییلاقی تفت، ممنوع

فرماندار: ورود به مناطق ییلاقی تفت، ممنوع