مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-06سياسي

توسعه کشتی بانوان را به عنوان یک اولویت پیگیری می کنیم


رییس هیئت کشتی استان زنجان، توسعه این رشته در بخش بانوان را به عنوان یکی از رویکردهای این هیئت عنوان کرد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی ویژه صورت گرفته است.

- عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه معتقدیم کشتی باید هم در بخش آقایان و هم در عرصه بانوان توسعه یابد، گفت: هر آنچه که تا به امروز از آن به عنوان برنامه ریزی برای توسعه کشتی در استان اتفاق افتاده، بیشتر معطوف به بخش آقایان بوده و بانوان از رسیدن به جایگاه واقعی خود در این رشته محروم مانده اند، هر چند در بخش آقایان نیز نتوانسته ایم به اهداف نزدیک شویم.

وی با یادآوری اینکه آمار حاکی از آن است که در حال حاضر 25 نفر از بانوان زنجانی در رشته کشتی مشغول فعالیت هستند، افزود: بی شک، اگر می خواهیم این آمار در بخش بانوان افزایش یابد، باید نسبت به توسعه کشتی بانوان زنجان در همه شهرستان ها اهتمام ویژه داشته باشیم، این در حالی است که امروز فعالیت کشتی زنجان در بخش بانوان محدود به شهرستان های زنجان و ابهر است.

محمدی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و داوری برای بانوان بعد از ایام تعطیلات نوروز سال 99 خبر داد و تصریح کرد: امروز زیرساخت برای فعالیت بانوان کشتی گیر در استان فراهم بوده و فعالان این عرصه می توانند زیر نظر مربیان مجرب به تمرین بپردازند که در همین راستا تمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشتی بانوان را به عنوان یک اولویت پیگیری می کنیم

توسعه کشتی بانوان را به عنوان یک اولویت پیگیری می کنیم