مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-06بين الملل

واکنش انصارالله به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره کاهش تنش در یمن


رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به درخواست وزیر خارجه انگلیس مبنی بر کاهش تنش در یمن گفت که انصارالله خواستار توقف تنش است نه کاهش آن.

- رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به درخواست وزیر خارجه انگلیس مبنی بر کاهش تنش در یمن گفت که انصارالله خواستار توقف تنش است نه کاهش آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، از رهبران جنبش انصارالله و رییس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی نسبت به درخواست دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس مبنی بر کاهش تنش در یمن واکنش نشان داد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: دومینیک راه را اشتباه رفته است، او برای کاهش تنش باید با کارشناسان انگلیسی و آمریکایی در اتاق عملیات مشترک دیدار می کرد، چراکه آنها این نبرد را اداره کرده و تنش در جبهه های مختلف را تشدید می کنند.

محمد علی الحوثی با اشاره به سرنگونی جنگنده تورنادو توسط انصارالله، با حالت تمسخر گفت: دومینیک همچنین یک گزارش از جنگنده تورنادو بگیرد.

این مقام یمنی در ادامه در واکنش به درخواست وزیر خارجه انگلیس برای کاهش تنش در یمن نیز تأکید کرد: ما با دومینیک درباره توقف تجاوز جنایتکارانه موافقیم نه کاهش آن، چراکه تفاوتی میان این دو وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره کاهش تنش در یمن

واکنش انصارالله به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره کاهش تنش در یمن