مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-06اجتماعي

«شبکه چهار» هم به مدرسه تلویزیونی پیوست


با هماهنگی های انجام شده میان آموزش و پرورش و صدا و سیما شبکه چهار هم در کنار شبکه آموزش به آموزش دانش آموزان می پردازد.

- معاونت آموزش متوسطه در اطلاعیه ای اعلام کرد که باتوجه به استقبال بسیارخوب دانش آموزان از برنامه های آموزش تلویزیونی شبکه آموزش سیما، باهماهنگی های انجام شده میان وزارت آموزش وپرورش صداوسیما آموزش های تلویزیونی از شبکه های آموزش (7) و شبکه 4 سیما، از شنبه 17 اسفندماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا23 شب طبق جدول زمان بندی شده و بطور زنده پخش خواهدشد.

شبکه آموزش صبح ها شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 صبح تا9:30 دروس متوسطه دوره اول و ازساعت9:30 صبح دوره ابتدایی آغاز می شود؛ عصرها هم از ساعت 14:30 تا23، دروس رشته های تجربی و ریاضی فیزیک دوره تحصیلی متوسطه نظری از این شبکه پخش می شود.

شبکه 4 سیما از شنبه تا5شنبه صبح ها از ساعت 8صبح الی 9 و از ساعت 10 صبح الی 12 (6باکس آموزشی) برای رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی رشته های نظری پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در نظر گرفته شده است.

از شنبه تا 5شنبه از ساعت 13 تا15 عصر دروس رشته های فنی حرفه ای وکاردانش هنرجویان هنرستان های کشور آموزش داده می شود و شبکه آموزش سیما هم از ساعت 21تا 22 هرشب برنامه هایی در حوزه فنی حرفه ای وکاردانش پخش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه چهار» هم به مدرسه تلویزیونی پیوست

«شبکه چهار» هم به مدرسه تلویزیونی پیوست