مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-06سياسي

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش ها تغییر رویه دهد


منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه پارلمان آتی باید برای رفع مشکلات کشور خط شکن و بن بست شکن باشد، خواستار گزارش عملکرد هر 6 ماه یکبار به مردم و تغییر رویه مرکز پژوهش های مجلس شد.

- قاسم ساعدی منتخب مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مهم ترین برنامه ها و اولویت مجلس آتی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید بر محور معیشت تمرکز ویژه ای باز کند؛ چراکه این مجلس باید تلاش کند ضمن تسهیل گری امورات مختلف اقتصادی و معیشتی، مشکلات، سختی ها، تورم و گرانی را کاهش داده و سنگینی این بار را از دوش خانواده ها برداشته و تولید و اشتغال را در کشور افزایش دهد.

وی افزود: ما در حال حاضر درگیر بحران معیشتی و اقتصادی هستیم که مجلس یازدهم می تواند ضمن رفع خلاءهای موجود و رفع موانع تولید اقدامات اساسی انجام دهد.

** مجلس یازدهم به دور از شعارزدگی، موانع مردم را حذف کند منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: ظرفیت ها، قابلیت های مختلفی در کشورمان و استان های مختلف وجود دارد که این مجلس و دولت می توانند ضمن شناسایی این پتانسیل ها و بالفعل کردن این موضوع بر اساس سیاست های بالادستی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل گام های اساسی را برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش ها تغییر رویه دهد

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش ها تغییر رویه دهد