مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 20:452020-03-06بين الملل

یک کارشناس کانادایی در تیم تحقیقاتی حادثه هواپیمای اوکراینی


پلیس ملی کانادا یک افسر نظامی برای کمک به قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اعزام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه کانادا روز جمعه گفت که پلیس ملی کانادا در تحقیقات بررسی علل سقوط پرواز 752 به مقامات اوکراین کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلوبال نیوز، فرانسوا فیلیپ شامپین با سخنرانی در شهر لویو در اوکراین گفت: پلیس ملی کانادا یک افسر نظامی برای کمک به قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اعزام کرده است.

شامپین همچنین گفت که وی به رییس جمهوری و وزیر امور خارجه اوکراین برای جبران غرامت خانواده های کانادایی کشته شده در هواپیمای اوکراینی فشار می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های کانادایی انتظار می رود شامپین با رییس شرکت هواپیمایی اوکراین ملاقات کند، که طبق قوانین بین المللی موظف به پرداخت غرامت است، اما وزیر امور خارجه کانادا گفت که برنامه های فشرده سفر وی این دیدار را سخت کرده است.

آندری شِوچِنکو سفیر اوکراین در اتاوا پیش از سفر وزیر امور خارجه کانادا به اوکراین اعلام کرد که کی یف آماده است به خانوادههای جان باختگان پرواز 752 کمک کند تا از شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین غرامت دریافت کنند.

شِوچِنکو در گفت وگویی اعلام کرد، دولت متبوعش مانعی در زمینه عمل به تعهدهای بین المللی هواپیمایی اوکراینی و پرداخت غرامت به خانواده قربانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس کانادایی در تیم تحقیقاتی حادثه هواپیمای اوکراینی

یک کارشناس کانادایی در تیم تحقیقاتی حادثه هواپیمای اوکراینی