مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-07سياسي

مردم خرید عید را به فروردین ماه موکول کنند/ محتکران در ملاء عام محاکمه شوند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این که «محتکران لوازم بهداشتی بخصوص ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش در ملاء عام و به صورت شفاف محاکمه شوند»، - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این که محتکران لوازم بهداشتی بخصوص ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش در ملاء عام و به صورت شفاف محاکمه شوند ، در توصیه ای از مردم خواست که خریدهای عید خود را به فروردین ماه موکول کرده و خود و جامعه را به خطر نیندازند.

محمد جواد جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیماری همه گیر ویروسی مثل کرونا از مرحله اپیدمی عبور کرده و وارد مرحله اندمی یعنی جهان گیر شده و کل دنیا را فرا گرفته است این بیماری تنها مربوط به ایران نیست و در کشورهای همسایه و همه دنیا دیده می شود.

وی ادامه داد: اگر هر یک از زنجیره های ابتلا به این بیماری قطع نشود جان انسان ها به خطر می افتد، به همین دلیل مسئولان بهداشت و درمان اقداماتی را در دستور کار قرار داده اند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا سلبریتی ها برای مقابله با این ویروس به صحنه نمی آیند؟، اظهار کرد: هر یک از افرادی که تریبون دارند و مردم به حرف هایشان گوش می دهند باید به میدان آمده و درباره کرونا روشنگری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خرید عید را به فروردین ماه موکول کنند/ محتکران در ملاء عام محاکمه شوند

مردم خرید عید را به فروردین ماه موکول کنند/ محتکران در ملاء عام محاکمه شوند