مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-07ورزشي

احمدزاده: محتشم در نوار موفقیت قرار گرفته است/طبق برنامه هایم پیش می رویم


طبق برنامه هایم در این 3 بازی امتیاز گرفته و همین روند را ادامه خواهیم داد.

- امیرعلی احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در 2 بازی خانگی برابر 2 تیم مدعی فرهنگ ایثار آستارا و عقاب تهران با قاطعیت به پیروزی رسیده و فاصله خود را در صدر جدول با سایر تعقیب کنندگان افزایش دادیم.

وی گفت: برنامه من پیروزی در تمام بازی های خانگی و کسب حداقل یک امتیاز در دیدارهای خارج از خانه است و خوشبختانه این این 3 هفته ای که به عنوان سرمربی انتخاب شدم، طبق برنامه جلو رفته و شرایط خود در صدر جدول را بهبود بخشیدیم.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: ادامه مسابقات به نفع ما بود و بعد از پیروزی مقابل عقاب، تیم شرایط روحی بهتری داشته و مصمم به پیروزی در کاشان بودیم، اما باید به تصمیم فدراسیون احترام گذاشته و تعویق مسابقات برای سلامتی بازیکنان تصمیم منطقی بود.

احمدزاده گفت: هیچ وقت چه در دوران بازیکنی و چه مربیگری به دنبال جنجال نبودم و همیشه به حریفان خود احترام قائل هستم و از اینکه بعد از پیروزی مقابل تیم های فرهنگ ایثار آستارا و عقاب تهران، سرمربیان 2 تیم عوض شدند متاسف هستم و برای این مربیان آرزوی موفقیت می نمایم.

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: فعلا تمرینات تیم تعطیل است و باید از مدیریت باشگاه محتشم آقای مهندس مهدی زاده تشکر نمایم که شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده: محتشم در نوار موفقیت قرار گرفته است/طبق برنامه هایم پیش می رویم

احمدزاده: محتشم در نوار موفقیت قرار گرفته است/طبق برنامه هایم پیش می رویم