مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-07حوادث

کشف محموله بزرگ موتور خودرو در دیلم/ لنج باری توقیف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با بیش از 48 میلیارد کالای قاچاق در بندر دیلم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاری فارس از بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله بزرگ لوازم یدکی خودروهای سنگین از طریق مرز آبی شهرستان دیلم مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، تعداد 500 دستگاه فن کامپیوتر، تعداد هفت دستگاه موتور خودرو و تعداد 12 دستگاه گیربکس موتور کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 48 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

فرمانده مرزبانی بوشهر گفت: مرزهای این استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می شود که شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ موتور خودرو در دیلم/ لنج باری توقیف شد

کشف محموله بزرگ موتور خودرو در دیلم/ لنج باری توقیف شد