مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:562020-03-07پزشكي

اثر منفی استرس بیش از حد بر سیستم ایمنی بدن/اسیر توهمات فضای مجازی نشویم


صدیقه حکیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که در حال حاضر بهترین راه حل برای مصونیت در مقابل ویروس کرونا، رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در منزل است، اظهار کرد: این که از سوی مسؤولان ارشد کشور و استان و بنابر نظر مدیران وزارت بهداشت، تعطیلی مدارس و احیاناً ادارات عنوان می شود به این خاطر است که مردم در خانه بمانند و بدین وسیله از ازدحام و تجمع افراد جلوگیری به عمل آید، نه این که شهروندان به صلاحدید خود و بدون توجه به خطرات آتی به فکر مسافرت باشند.

وی افزود: به عقیده ما حتی لازم است که مجالس عروسی و مهمانی ها و به خصوص دید و بازدیدهای عید نوروز تا دو سه ماه آینده لغو شود که عمل به این توصیه بی شک به سود سلامتی همه شهروندان قمی است.

دست دادن و روبوسی کردن ممنوع! کارشناس مرکز بهداشت استان قم همچنین گفت: در حال حاضر تا رفع آلودگی ها و عادی شدن شرایط باید به شدت از دست دادن و روبوسی کردن با یکدیگر و نیز بیرون بُردن کودکان و نوجوانان از منزل ، خودداری کرد، ضمن آن که افرادی که بنا بر ضرورت باید به بیرون از منزل مراجعه کنند، حتی الامکان از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی اضافه کرد: یکی از توصیه های بسیار مهم و جدی در این روزها این است که دست ها را مرتب چندین بار بشوییم و دست آلوده را هیچ وجه به صورت و به خصوص چشم ها نزنیم چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر منفی استرس بیش از حد بر سیستم ایمنی بدن/اسیر توهمات فضای مجازی نشویم

اثر منفی استرس بیش از حد بر سیستم ایمنی بدن/اسیر توهمات فضای مجازی نشویم