مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-07ورزشي

30 دقیقه ورزش در خانه به تقویت ایمنی بدن می انجامد


مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که اماکن ورزشی و باشگاه ها از هفته گذشته تعطیل شد و این روند تا آخر سال نیز ادامه دارد، باید ورزش در منزل را به عنوان راهکاری برای ورزشکاران حرفه ای و عموم مردم در نظر گرفت.

وی ادامه داد: ورزش های هوازی به معنای انجام حرکاتی که افزایش ضربان قلب و تنفس را برای مدت نسبت طولانی به همراه دارد برای بهبود قوای جسمانی برای همه شهروندان توصیه می شود و اجرای آن در خانه ها براحتی میسر است.

محمدی اضافه کرد: استفاده از تردمیل، دوچرخه ثابت و دیگر تجهیزات مانند وزنه و طناب بسیار سودمند و اثربخش و همچنین انجام حرکات ورزشی با بهره گیری از موسیقی های ورزشی راهکاری مناسب در این زمینه است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس پویش فدراسیون پزشکی ورزشی که رییس ستاد مقابله با کرونا در جامعه ورزشی هم هست با عنوان در خانه می مانیم و ورزش می کنیم در کل کشور راه اندازی شده و به تبع آن در استان ها هیات های پزشکی ورزشی اجرای آن را دنبال می کنند.

وی اظهارداشت: در قالب این پویش، ماندن در خانه از یک سو و انجام حرکات ورزشی از سوی دیگر توصیه شده که مقابله با کووید-19 سلامتی جسمی و بالا بردن قدرت دفاعی بدن در مواجهه با بیماری ها را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دقیقه ورزش در خانه به تقویت ایمنی بدن می انجامد

30 دقیقه ورزش در خانه به تقویت ایمنی بدن می انجامد