مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:552020-03-07سياسي

غلبه عشق بر ترس در جنگ با «کرونا»/ خستگی که تنها با ترخیص بیماران به در می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، باید باشی و از نزدیک مشاهده کنی که پرستاران و کادر درمانی درگیر بیماران کرونایی در چه جبهه سختی مشغول جهاد هستند، به راستی این افراد از جان و دل مایه گذاشته تا سلامتی را به بیماران مبتلا برگردانند.

به حق است اگر بگوییم اینان سربازان خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا به عنوان مهمان ناخوانده هستند، افرادی که برخی از آنها با وجود سن کم، کمبود تجهیزات و امکانات  اما به خوبی توانسته اند با این شرایط  سخت و دشوار کنار بیایند.

دیدن برخی صحنه ها هنگام مراجعه بیماران که از وحشت و استرس خود را به بیمارستان رسانده اند واقعا دردناک است، اما این محافظان واقعی جبهه سلامت با طمآنینه و البته دغدغه ناشی از حس وظیفه شناسی با این بیماران برخورد می کنند.

درست است ترس از ابتلا به ویروس کرونا در افشار مختلف جامعه به وضوح دیده می شود، اما مشاهده حس انسان دوستی و وظیفه شناسی پرستاران  و کادر درمانی  هنگام مراجعه بیماران حس امیدواری و اعتماد به نفس را ایجاد می کند.

حدود دو ساعتی که در بخش اورژانس بیمارستان عشایرهستم، از نزدیک می بینم که کادر درمانی چه تلاش و تکاپویی را برای پاسخگویی به شبهات و سوالات مراجعین انجام می دهند، با اینکه می توان خستگی را از چشمانی که زیر ماسک و تجهیزات پزشکی پنهان است به وضوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه عشق بر ترس در جنگ با «کرونا»/ خستگی که تنها با ترخیص بیماران به در می شود

غلبه عشق بر ترس در جنگ با «کرونا»/ خستگی که تنها با ترخیص بیماران به در می شود