مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-07سياسي

کشف 73 میلیون قلم انواع کالاهای بهداشتی و درمانی احتکار شده / دستگیری 60 محتکر


تلاش می کنیم با کمک دستگاه های دیگر فرآیند تولید و توزیع اقلام بهداشتی را مدیریت کنیم چراکه مردم نباید اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ بالا تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی صبح امروز با حضور در جمع مأموران یگان امداد و پلیس امنیت اقتصادی، بر اجرای مستمر طرح ویژه صیانت از سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: سربازان ولایت و حامیان اسلام و شریعت اسلام هستیم و خدا را سپاس می گوییم که در قالب مجموعه پر تلاش نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم در تمامی صحنه ها، خصوصاً صحنه های پر خطر همواره حامی ملت ایران بوده و خدمات لازم را در موضوعات مختلف به ملت شریف ایران ارائه کنیم.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: در حال حاضر که ویروس خطرناک کرونا، امنیت شهروندان عزیز را به خطر انداخته است و تمامی دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها خصوصاً دستگاه های درمانی و پزشکی پا به پای یکدیگر برای مهار این بیماری تلاش می کنند، گفت: در میان تمام تلاش های عزیزان در دستگاه های مختلف، عده ای سودجو قصد دارند جان مردم را به خطر انداخته و آرامش جامعه را برهم زنند؛ وظیفه نیروی انتظامی خصوصاً پلیس امنیت اقتصادی است تا در این گونه موارد با قاطعیت تمام برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 73 میلیون قلم انواع کالاهای بهداشتی و درمانی احتکار شده / دستگیری 60 محتکر

کشف 73 میلیون قلم انواع کالاهای بهداشتی و درمانی احتکار شده / دستگیری 60 محتکر