مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-07سياسي

ضدعفونی شهر چم گلک اندیمشک


کاظم سزاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح ، با استفاده از محلول های ضدعفونی قوی و خودروهای مخصوص ، کلیه معابر ، خیابان ها،بازارچه و اماکن عمومی این شهر با همکاری شورای اسلامی شهر و امور برق اندیمشک ضدعفونی شد.

وی با اشاره به نظافت شهر چم گلک به صورت ویژه افزود: آهک پاشی کانال های روباز نیز در این شهر و مناطق حاشیه ای انجام شده است.

سزاری افزود: بیش از پنج هزار بروشور آموزشی نیز در سطح شهر چم گلک با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در رابطه با بیماری کرونا توزیع شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت اصول بهداشتی و خودداری از ریختن زباله در سطح شهر ، برای شکستن حلقه انتشار ویروس کرونا همکاری کنند.

شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی اندیمشک بیش از هشت هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان اندیمشک پنج شهر تابعه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ویروس کرونا که کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز شنبه 17 اسفند به پنج هزار و 823 نفر و فوت ناشی از آن به 145 نفر رسیده و همچنین هزار و 669 نفر تاکنون بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهر چم گلک اندیمشک

ضدعفونی شهر چم گلک اندیمشک