مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-07سياسي

امام جمعه دهلی نو: حمایت امام خامنه ای از مسلمانان هند در بهترین زمان انجام شد


امام جمعه مسجد جامع شهر دهلی نو اعلام کرد: مسلمانان هند امیدی ندارند که کشورهایی چون عربستان از آنها حمایت کنند ولی حمایت های قاطع رهبر معظم انقلاب قطعاً در جامعه هند تأثیرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تحولات اخیر هند و مسلمان کشی های آشکاری که با انتشار کلیپ های درد آور همراه بود نه فقط مسلمانان بلکه مردم تمام جهان را متاثر کرد.

آنچه مشخص است سیاست های دنباله دار حزب بی جی پی در هند است که دومینوی تخریب شرایط مسلمانان را از کشمیر آغاز کرد و پس از بستن پرونده زمین مسجد بابری به سود هندوها نوبت به قانون بازنگری تابعیت یا موضوعی که مسلمانان هندی آن را تبعیض مذهبی می دانند ختم شده است.

اخیرا و همزمان با سفر ترامپ حمله نظامیان هندی به مسلمانان که به همراهی افراط گرایان هندو همراه بود بیش از 50 مسلمان کشته شدند و حدود 400 نفر نیز به شدت زخمی شدند.

برای بررسی دقیق تر شرایط کنونی هند با علامه سید تقوی امام جمعه مسجد جامع دهلی نو هم صحبت شده ایم: * با سلام و سپاس، به نظر می رسد تمام مشکلات فعلی مسلمان هند از زمان تصویب قانون بازنگری تابعیت (CAA ) آغاز شده است، لطفا در مورد این قانون، نحوه اجرای آن و اینکه آیا در مخالفت با آن  اختلافی بین مذاهب اسلامی وجود دارد توضیح دهید: علامه تقوی: قانونی بازنگری تابعیت ( تبعیض مذهبی) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دهلی نو: حمایت امام خامنه ای از مسلمانان هند در بهترین زمان انجام شد

امام جمعه دهلی نو: حمایت امام خامنه ای از مسلمانان هند در بهترین زمان انجام شد