مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-07سياسي

محدودیت های اعمال شده در آستان قدس مقدمه ای برای گسترش فعالیت ها


مشهد _ یک عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: همه باید رعایت نکات بهداشتی در منزل و محیط کار را جدی گرفته و دعا و تضرع را نیز فراموش نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، آیت الله سیدحسن مرتضوی در رابطه با شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در کشورمان ضمن بیان خاطره ای از امام خمینی (ره)، گفت: حضرت امام (ره) به خاطر مبارزه و مخالفت با شاه و حکومت پهلوی چراغانی نیمه شعبان را در یک سال منع فرمودند.

وی ادامه داد: وقتی از ایشان پرسیدم که این کار موجب کم رونق شدن مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) نخواهد شد؟، فرمودند: ما برای خدا و دفاع از دین این کار را انجام دادیم، اگر یک سال کمرنگ باشد، خدای متعال چنان در سال های آینده بیشتر و گسترده تر بساط این جشن را فراهم خواهد کرد که فوق تصور ما باشد و همین اتفاق افتاد.

این فقیه و استاد حوزه علمیه با ضرورت تأیید محدویت های اعمال شده در حرم منور رضوی، تاکید کرد: مردم بدانند محدودیت های به وجود آمده در حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ان شاءالله پس از بین رفتن ویروس کرونا، در آینده نزدیک شاهد گسترش خدمات آستان قدس رضوی خواهیم بود.

وی گفت: نظر حجت‎الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر هماهنگی با تصمیمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درست و خوب است و رعایت مسائل بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های اعمال شده در آستان قدس مقدمه ای برای گسترش فعالیت ها

محدودیت های اعمال شده در آستان قدس مقدمه ای برای گسترش فعالیت ها