مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-08سياسي

کدخدایی: گزارش اولیه شورای نگهبان درباره بودجه 99 هفته جاری اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده در شورای نگهبان، گفت: - سخنگوی شورای نگهبان از اعلام گزارش اولیه این شورا درباره لایحه بودجه سال 99 کل کشور در هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده در شورای نگهبان، گفت: چهارشنبه پیش، مصوبه بودجه سال 99 از مجلس شورای اسلامی دریافت کردیم که میان اعضای شورای نگهبان و کارشناسان ما در پژوهشکده این شورا توزیع شد که مشغول بررسی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر جلسات شورای نگهبان برگزار شود، این هفته نتایج اولیه ای از این بررسی ها اعلام شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با وضعیتی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده است ما هم مشکلاتی در برگزاری جلسات شورای نگهبان داریم، با این حال تلاش می کنیم که در موعد قانونی نتیجه بررسی لایحه بودجه را اعلام کنیم.

انتخاب جایگزین فاطمه رهبر در انتخابات میان دوره ای 1400 کدخدایی همچنین درباره جایگزین مرحومه فاطمه رهبر در مجلس یازدهم نیز اظهار داشت: چون در سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری در پیش است، نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس نیز هم زمان با آن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: گزارش اولیه شورای نگهبان درباره بودجه 99 هفته جاری اعلام می شود

کدخدایی: گزارش اولیه شورای نگهبان درباره بودجه 99 هفته جاری اعلام می شود