مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-08پزشكي

تکمیل بنای فیزیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا چند ماه آینده


محمدرضا عبدالعلی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) به همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران و فرمانداری شهریار جهش کاری بسیار خوبی نسبت به گذشته را تجربه کرده است.

وی افزود: در طول 8 ماهه گذشته با پیشرفت فیزیکی حدود 30 درصد، با مجموع پیشرفت فیزیکی در سال های گذشته برابری می کند و به دستور فرماندار شهریار از محل اعتبارات ارزش افزوده بخش قابل توجهی کارسازی شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار بیان داشت: تزریق مالی مناسبی نیز از سوی شهرستان شهریار به این پروژه صورت پذیرفته و تا چند ماه آینده پروژه احداث بنای فیزیکی بیمارستان به اتمام رسیده و وارد فاز تجهیز شود.

عبدالعلی گفت: در اکثر طبقات مختلف بیمارستان کار نازک کاری در حال انجام است و بخش عمده ای از عملیات نصب تاسیسات بیمارستان انجام گرفته و در هیچ برحه ای به این میزان شرایط خوبی در اجرای پروژه بیمارستان حاکم نبوده است.

وی تصریح کرد: هیچ گونه مشکل اعتباری پیش رو تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) وجود ندارد و قرارداد منعقد شده دقیقا بر اساس تخمین ریالی پروژه منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بنای فیزیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا چند ماه آینده

تکمیل بنای فیزیکی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار تا چند ماه آینده