مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-08پزشكي

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟


مشاور وزیر بهداشت از روز گذشته با انتشار مطالبی در فضای توییتر، تلاش می کند به افشاگری درباره ی اقدام برخی برنامه های تلویزیونی بپردازد که متهمند صرفا با هدف جذابیت بیشتر، - افشاگری وزارت بهداشت علیه دورهمی /پخش عصر جدید متوقف می شود؟ مشاور وزیر بهداشت از روز گذشته با انتشار مطالبی در فضای توییتر، تلاش می کند به افشاگری درباره ی اقدام برخی برنامه های تلویزیونی بپردازد که متهمند صرفا با هدف جذابیت بیشتر، با زیر پا گذاشتن موارد ایمنی و بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، جان خود و دیگر هم وطنانشان را به خطر می اندازند؛ اقدامی که در صورت صحت، عملا تهدیدی برای کل جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اوج سرایت بیماری کرونا و در شرایطی که پزشکان به شدت بر خانه نشینی افراد و پرهیز از ورود به تجمعات، برای حفظ جان خود و دیگران تاکید دارند، برنامه های فرهنگی هنری، مسابقه های ورزشی، مدرسه ها و دانشگاه ها، نمازهای جمعه و .

تعطیل شده اند، هرگونه مسافرت گردشگری مذموم و بسیاری از مشاغل هم به حالت نیمه تعطیل درآمده اند، برنامه هایی چون دورهمی و عصر جدید همچنان با محوریت قرار دادن حضور ده ها و صدها مخاطب در هر نوبت از برنامه در استودیوها و با نمایش تصاویری از کنار هم نشستن آنها، روی آنتن می روند! پس از انتقادهایی که در هفته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟