مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-08سياسي

درخواست پزشکان و فعالان مدنی رضوانشهر و تالش از استاندار گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا از رضوانشهر، این نامه که به امضای 52 نفر از پزشکان و فعالان مدنی در در این دو شهرستان منتشر شده، آمده است: مشکلات بزرگ، آدمهای بزرگ و تصمیمات آنی و حکیمانه ای می طلبد و کشور امروز با ویروس نادیده ای دست و پنجه نرم می کند که متأسفانه عوارض و نتایج آن هر لحظه توسط مردم رویت می شود.

در این نامه آمده است: همانگونه که واقف هستید استان گیلان یکی از استان های درگیر می باشد و شهرستان تالش از اشاعه هرچه بیشتر آن رنج می برد، کادر درمانی و مراکز درمانی در خط مقدم این مبارزه علاوه بر تقابل با ویروس کرونا، نبودن امکانات را هم به عنوان یکی از مشکلات خود می بینند.

این عده در نامه خود نوشته اند: همراهی کادر درمانی و خیرین محترم شهرستان اگرچه دلگرم کننده است، اما قطعا کفایت نمی کند و مردم منطقه انتظار دارند تا کمک های کشوری که در رسانه ها از آن صحبت می شود (تنخواه بیست میلیارد تومانی) و اثرات آن را در بیمارستان های منطقه شاهد باشند.

در این نامه آمده است: فراهم کردن کلیه امکانات مورد نیاز کادر درمانی از جمله، دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و غیره، به میزان مصرف واقعی مراکز درمانی، اعلام بسته های تشویقی و دعوت از عوامل دارای سابقه کار درمانی جهت استراحت کادر درمانی درگیر این بیماری و جلوگیری از یک فاجعه انسانی مورد تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پزشکان و فعالان مدنی رضوانشهر و تالش از استاندار گیلان

درخواست پزشکان و فعالان مدنی رضوانشهر و تالش از استاندار گیلان