مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 14:452020-03-08پزشكي

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟


مشاور وزیر بهداشت از روز گذشته با انتشار مطالبی در فضای توییتر، تلاش می کند به افشاگری درباره ی اقدام برخی برنامه های تلویزیونی بپردازد که متهمند صرفا با هدف جذابیت بیشتر، - در روزهای اوج سرایت بیماری کرونا و در شرایطی که پزشکان به شدت بر خانه نشینی افراد و پرهیز از ورود به تجمعات، برای حفظ جان خود و دیگران تاکید دارند، برنامه های فرهنگی هنری، مسابقه های ورزشی، مدرسه ها و دانشگاه ها، نمازهای جمعه و .

تعطیل شده اند، هرگونه مسافرت گردشگری مذموم و بسیاری از مشاغل هم به حالت نیمه تعطیل درآمده اند، برنامه هایی چون دورهمی و عصر جدید همچنان با محوریت قرار دادن حضور ده ها و صدها مخاطب در هر نوبت از برنامه در استودیوها و با نمایش تصاویری از کنار هم نشستن آنها، روی آنتن می روند! پس از انتقادهایی که در هفته های اخیر از سوی برخی رسانه ها درباره زیر پا گذاشتن اصول بهداشتی و توصیه های ایمنی برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا توسط چند برنامه تلویزیونی مطرح شد، تلویزیون با انتشار گفت وگویی از معاون سیما تلاش کرد که این موارد را توجیه کند.

مرتضی میرباقری در پاسخ به نگرانی ها گفته بود: این برنامه ها پس از هماهنگی با مراجع ذی ربط و با رعایت حداکثری نکات بهداشتی، مراقبت های پزشکی و برخی محدودیت ها ضبط و پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟

افشاگری وزارت بهداشت علیه «دورهمی»/پخش «عصر جدید» متوقف می شود؟