مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-08سياسي

حضور فعالانه 100 روحانی گیلانی در بیمارستان های قرنطینه کرونا


تاکنون حدود 100 تن از روحانیون و طلاب گیلانی در بیمارستان های قرنطینه کرونا به جهت کمک به کادر درمان، تزریق روحیه و اجرای اعمال شرعی جان باختگان کرونا حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با مرور این روزهای اخبار در جراید و رسانه ها، بیشترین تصاویر از مدافعان سلامت که به حق بهترین واژه و درخور نیز برایشان هست، دیده می شود اما دراین بین، افراد دیگری نیز هستند که مسؤولیت شرعی بر گردن دارند و مجاهدانه عمل می کنند ولی هیچ نام و نشانی از آن ها نیست و این قشر، طلاب و روحانیانی هستند که وظیفه غسل و تیمم اموات ازجمله جان باختگان کرونایی را طی این روزها بر عهده دارند.

با توجه به مخاطره آمیز بودن کروناویروس ازجمله در بین جان باختگان و به منظور پیشگیری از سرایت آن به دیگران، عده ای ممکن است حاضر به رعایت آداب اسلامی برای غسل، کفن ودفن میت نباشند و لازم است این مهم توسط اسلام شناسان اهل فن که البته اهل جهاد بوده و تنها باخدا معامله گر باشند، سپرده شود.

در حال حاضر روحانیونی که در بیمارستان های قرنطینه کرونایی حضور دارند سه اقدام کمک به کادر خدماتی، دادن روحیه به بیماران و همراهان آن ها و همچنین تیمم اموات کرونایی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعالانه 100 روحانی گیلانی در بیمارستان های قرنطینه کرونا

حضور فعالانه 100 روحانی گیلانی در بیمارستان های قرنطینه کرونا