مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 17:002020-03-08پزشكي

محدودیت های تردد در دهلران/اجاره منزل به افراد غیربومی ممنوع است


در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرو نا در سطح شهرستان شهروندان در منزل بمانند و تنها برای کاری های ضروری از منازل خود خارج شوند.

- مجید عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای کنترل این بیماری تمام بقاع متبرکه شهرستان تعطیل بوده و انتظار است شهروندان به توصیه های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان توجه داشته باشند.

وی افزود: درمواردی مشاهده می شود که برخی شهروندان بدون توجه به توصیه های پزشکی و ستاد مقابله به این ویروس در اجتماع و تشییع جنازه ها شرکت می کنند که این اقدام به شیوع این ویروس در سطح جامعه کمک می کند.

عسگری بیان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به پنج شنبه آخر سال شهروندان برای رفتن سر مزار عزیزان خود تجمع نکنند و اگر شهروندان رعایت نکنند، قطعاً مبادی ورودی امام زاده سید اکبر و چهارطاقی مسدود می شوند.

وی گفت: ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان فردا جلسه ای با حضور دادستان و اعضا برگزار می کند و قطعاً تصمیمات و محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد که تصمیمات از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

اجاره منزل به افراد غیربومی ممنوع است همچنین دادستان دهلران نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه اجاره و یا رهن منزل توسط مردم و یا مشاوران امکلا به افراد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های تردد در دهلران/اجاره منزل به افراد غیربومی ممنوع است

محدودیت های تردد در دهلران/اجاره منزل به افراد غیربومی ممنوع است