مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 21:452020-03-08سياسي

شمخانی: مردم عراق برای تامین امنیت خود نیازی به حضور بیگانگان ندارند


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ملاقات با رییس جمهور عراق بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حاکمیت، استقلال و اراده مردم عراق در همه زمینه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه سفر خود به عراق، ساعتی پیش در بغداد با برهم صالح رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این ملاقات بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حاکمیت، استقلال و اراده مردم عراق در همه زمینه ها تاکید کرد.

شمخانی ساختار سیاسی عراق را بسیار مترقی و مستحکم عنوان کرد و با اشاره به نوسانات سیاسی و اجتماعی اخیر در این کشور افزود: ملت هوشمند و با فرهنگ عراق که با مجاهدت کم نظیر، فتنه تروریسم تکفیری را به شکست و زبونی کشاندند، مصالح و منافع خود را به خوبی تشخیص می دهند و نیازی به حضور و اعمال نظر بیگانگان ندارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و سعه صدر مجموعه گروههای سیاسی و جناحهای قومی و مذهبی هرچه سریعتر دولت برامده از خواست و اراده مردم عراق اداره امور کشور بر عهده بگیرد شمخانی در پایان بر اراده رهبران عالی دو کشور برای توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: مردم عراق برای تامین امنیت خود نیازی به حضور بیگانگان ندارند

شمخانی: مردم عراق برای تامین امنیت خود نیازی به حضور بیگانگان ندارند