مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-09فرهنگي

انتشار 2 مجله مهدوی توسط موسسه موعود عصر


مجله اینترنتی «نوعهدان» ویژه اسفندماه و 64 امین شماره از مجله عربی «الصراط» به همت موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) منتشر شد.

- مجله اینترنتی نوعهدان ویژه اسفندماه و 64 امین شماره از مجله عربی الصراط به همت موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجله اینترنتی نوعهدان ویژه اسفندماه و 64 امین شماره از مجله عربی الصراط به همت مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) منتشر شد.

مجله اینترنتی نوعهدان که برای مخاطب نوجوان و جوان به همت مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) هر ماه به صورت رایگان تولید می شود، از طریق سایت این مؤسسه در اینجا قابل دانلود می باشد.

مطالبی که در این شماره از ماهنامه نوعهدان می خوانیم: حرف اوّل: رسم جوانمردی یک آسمان تازه: خیر دنیا و آخرت عبرت ایّام: فرزند کعبه داستان: سر قرار روز پدر مخاطب خاص: مرا امانت داده اند دست تو.

آشنای غریب: مولای ما همانند چاه بکر است ردّپا: لذت های گران!!! حرف حساب: حساب نفس مان را کف دستش بگذاریم! خوش اخلاق: حریم خصوصی حرف های دم دستی: عاقبت به خیری اجباری همچنین 64 امین شماره از مجله عربی الصراط منتشر شد.

این ماهنامه که به زبان عربی و برای مسلمانان عرب زبان منتشر می شود، هر ماه در سایت مؤسسه موعود عصر (عج) از اینجا قابل دانلود می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 مجله مهدوی توسط موسسه موعود عصر

انتشار 2 مجله مهدوی توسط موسسه موعود عصر