مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-09سياسي

تصویب قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در دولت


مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم از تصویب در کمیسیون تخصصی دولت خبرداد.

- حجت الاسلام ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت بررسی قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در دولت گفت: قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در کمیسیون تخصصی دولت تصویب شد.

مدیرکل هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم با بیان اینکه تمام مواردی که وزارت علوم دراین قانون اصلاح کرده بود، به تصویب کمیسیون تخصصی دولت رسید، ادامه داد: بعد از تصویب در کمیته اصلی، برای بررسی و تصویب به مجلس ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، برخی از اصلاحات این لایحه به شرح زیر است : ایجاد ساختار جدید هیأت عالی نظارت انتظامی به منظور نظارت بر حسن اجرای این قانون و ایجاد هماهنگی در کار هیات های انتظامی اعضای هیات علمی، هیات عالی نظارت انتظامی تشکیل شد.

در صورتی که آراء صادره از هیات های انتظامی واجد ایراد شکلی یا ماهوی باشد و یا متهم نسبت به آراء قطعی هیات ها طرح شکایت کند، هیات عالی نظارت می تواند نسبت به نقض رأی موصوف اقدام کرده و درخصوص تمامی احکامی که در اجرای این قانون و مقررات مشابه صادر شده یا می شود بررسی و اتخاذ تصمیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در دولت

تصویب قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی در دولت