مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-09سياسي

مسافرت های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر می اندازد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه هموطنان فهیم کشور از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند، گفت: مسافرت در این شرایط سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پویش ملی (به توان ما) اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: تلاش ها و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی در کشور ستودنی است و مدافعان حریم سلامت ملت ایران با از خودگذشتگی و ایثار در خط مقدم این جبهه ایستاده اند و در خلق حماسه ای دیگر در کشور چشم جهانیان را به حیرت وا داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر رعایت اصول بهداشتی و توصیه های مسئولان وزارت بهداشت و درمان، افزود: هموطنان خونگرم و فهیم ایران اسلامی از مسافرت های غیرضروری در این ایام پرهیز کنند و امیدواریم بعد از شکست این ویروس منحوس میزبان مردم خوب کشورمان در استان های شمالی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به حجم عظیم تبلیغات علیه جمهوری اسلامی در برخی شبکه های معاند خارجی و عناصر خود فروخته داخلی اشاره و تصریح کرد: غرب و کشورهای اروپایی در شرایط بسیار خطرناک و بحرانی قرار دارند و سعی می کنند جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرت های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر می اندازد

مسافرت های غیرضروری سلامت جامعه را به خطر می اندازد