مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09سياسي

راه اندازی غسالخانه ویژه متوفیان کرونا در وادی رحمت تبریز


سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: در اجرای دستور اخیر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حداقل واجب در مورد دفن متوفیان مسلمان، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: در اجرای دستور اخیر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حداقل واجب در مورد دفن متوفیان مسلمان، این سازمان در عرض 48 ساعت نسبت به راه اندازی غسالخانه ویژه متوفیان کرونا در وادی رحمت تبریز اقدام کرد.

فرخ جلالی در این خصوص یادآور شد: مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتایی درباره انجام غسل و کفن بر میتی که براثر ویروس کرونا فوت کرده، فرمودند که مجرد ابتلای به این بیماری، موجب سقوط احکام واجب مربوط به میت نمی شود و باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.

وی ادامه داد: برای اجرای این دستور، رفع دغدغه خانواده های محترم متوفیان و نیز رعایت بالاترین اصول بهداشتی، غسالخانه ویژه ای برای تغسیل متوفیان کرونا در وادی رحمت تبریز راه اندازی و آموزش ها و تجهیزات لازم برای پرسنل واحد تغسیل و تدفین نیز فراهم شد.

وی افزود: غسل اموات بیماری های واگیردار ویروسی مانند کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شده و از مواد ضدعفونی لازم برای جلوگیری از خطرات احتمالی، استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی غسالخانه ویژه متوفیان کرونا در وادی رحمت تبریز

راه اندازی غسالخانه ویژه متوفیان کرونا در وادی رحمت تبریز