مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09سياسي

آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است


حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری، روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم، افزود: دستگاه قضایی قم با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشته وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و در انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد و منجر به مخدوش شدن آرامش مردم باشد به صورت قانونی برخورد می شود.

رییس کل دادگستری قم ادامه داد: پرستاری که در فضای مجازی اقدام به ارائه آمارهای کاذب از تعداد فوتی های کرونا در قم نموده بود و موجب تشوش اذهان عمومی شد، بازداشت و سه روز نیز در بازداشتگاه نگهداری شد.

وی ادامه داد: همچنین فردی که دست به اقدام موهن لیس زده ضریح حرم حضرت معصومه(س) کرده بود نیز با پیگری های قضایی دستگیر شد.

مظفری اظهار داشت: در روزهای گذشته کلیپی از غسالخانه بهشت معصومه قم توسط یکی از طلاب منتشر شده که به شدت موجب تشویش اذهان عمومی شد و بازخوردهای منفی بسیاری داشت که 2 ساعت پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، این فرد متخلف دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این جلسه با انتقاد از عدم همکاری هتل دارها و مسافرخانه های برای رعایت مسائل بهداشتی، گفت: متاسفانه هتل داران استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است

آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است