مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-09اجتماعي

طرح هوشمندسازی مدارس روستایی استان بوشهر اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام آموزشی کشور به مدارسی نیاز دارد که با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان یادگیری پیوسته را فراهم کرده و فرصت های نوین را در اختیار دانش آموزان برای تجربه زندگی در جامعه اطلاعاتی قرار دهد.

وی گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساخت توانمندساز برای آموزش الکترونیکی در مدارس شهری و روستایی استان بوشهر محسوب می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: مدارس روستایی هوشمند در استان بوشهر از جمله نیازمندی های کلیدی برای سیستم آموزشی دانش بنیان استان است و رویکردهای توسعه ی مهارت های دانشی و کارآفرینی دانش آموزان را دنبال می کند.

هوشمندسازی مدارس 295 روستا وی ادامه داد: در همین راستا طرح هوشمندسازی مدارس روستایی استان بوشهر توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در حال اجرا است که در مرحله اول مدارس 295 روستا هوشمندسازی می شود و سرویس اینترنت با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه و حجم 30 گیگ به مدارس روستایی استان واگذار می شود.

سملیان افزود: زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات از الزامات فرآیند هوشمندسازی مدارس روستایی استان بوشهر است و باید توجه کرد زیرساخت به نحوی توسعه یابد که نیازمندی های استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هوشمندسازی مدارس روستایی استان بوشهر اجرا می شود

طرح هوشمندسازی مدارس روستایی استان بوشهر اجرا می شود