مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-09ورزشي

شیوع کرونا سبب تعطیلی جاذبه های گردشگری ابرکوه شد


محمد کاظمی نسب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ورودهای شهرستان از استان های فارس و اصفهان به ابرکوه از امروز کنترل می شود ، افزود: مسیرها و مناطق گردشگری ابرکوه هم تعطیل شد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به راه اندازی پویش در خانه بمانیم ،تصریح کرد: به مردم و مسافران توصیه می شود برای کنترل بیشتر این ویروس در فرصت های مناسب ، از جاذبه های منطقه با خیال راحت در سال آینده بازدید کنند.

رییس شورای میراث فرهنگی ابرکوه خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه بوستان ها ، درختان سرو 4500 و 1200 ساله و خانه های تاریخی و بافت های تاریخی شهرستان ممنوع است .

وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنفی و مکان های عمومی از جمله رستوران ها ، سالن های ورزشی ، استخر شنا، تالارهای عروسی و آرایشگاه های مردانه و زنانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است ، یادآور شد ، خانه آقازاده ، خانه مسافرها ، بومگردی های شهری و روستایی ، مامور سرای های اداری و مدارس حق پذیرش مسافر را ندارند.

مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان یزد تا ظهر روز یکشنبه به 87 نفر رسید که 13 نفر جان خود را از دست دادند.

ابرکوه با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی شاخص جزو 14 شهر نمونه گردشگری کشور است و دارای 400 اثر تاریخی است که تاکنون 144 مورد آن در فهرست آثار ملی به ثبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا سبب تعطیلی جاذبه های گردشگری ابرکوه شد

شیوع کرونا سبب تعطیلی جاذبه های گردشگری ابرکوه شد