مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:072020-03-09اقتصادي

از تاکید و بازرسی فرماندار تا کنترل مبادی ورودی شهر گچساران به صورت مقطعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران - سمیرا نصاری- با نزدیک شدن به ایام پایانی سال هرساله خانواده ها برای شروع  سال جدید تدارکاتی را  از جمله خرید لباس شب عید، خرید آجیل و شیرینی  خانه تکانی و از این قیبل کارها را انجام می دادند اما امسال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال موضوع بسیار مهمی که نه تنها گریبانگیر کشور و استان ما شده است بلکه بیش از هشتاد کشور جهان درگیر موضوع بسیار بزرگی شده اند که  این موضوع به سلامت مردم مرتبط است.

 این روزها  اخبار ویروس کرونا در سطر اول خبرگزاری های دنیاست و این موضوع به عنوان مهمترین دغدغه مردم و مسئولان در ایران تبدیل شده است.

 از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون اقداماتی صورت گرفته است اما این اقدامات نبایستی به صورت مقطعی باشد چرا که موضوع ویروس کرونا بسیار مهم است و اگر به سادگی از این مقوله بگذریم خطرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد  داشت.

 در چند روز گذشته بود که نشستی به منظور مقابله با ویروس کرونا به ریاست فرماندار  و روسای ادارات  در گچساران برگزار شد و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد و مصوباتی به تصویب رسید و فرماندار گچساران به اجرایی شدن این مصوبات تاکید فراوانی داشت.

 تاکید فرماندار بر اجرایی شدن مصوبات کنترل و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در گچساران  در این نشست  بود که فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید و بازرسی فرماندار تا کنترل مبادی ورودی شهر گچساران به صورت مقطعی

از تاکید و بازرسی فرماندار تا کنترل مبادی ورودی شهر گچساران به صورت مقطعی