مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-09اقتصادي

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در گلستان آغاز شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان از صبح دوشنبه 19 اسفند، 98 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین محبوبی اظهارکرد: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) همزمان با 17 استان دیگر، آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 19 اسفند 98 از طریق سایت طرح اقدام ملی مسکن می توانند ثبت نام کنند.

محبوبی اضافه کرد: زمان پیش بینی شده برای ثبت نام از امروز تا فردا سه شنبه 20 اسفند ساعت 24 است که پس از آن پایش اطلاعات ثبت نام کنندگان انجام می شود.

وی اعلام کرد: ثبت نام در 9 شهر استان گلستان انجام شده و شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، علی آباد، آزادشهر، کردکوی، کلاله، آق قلاومراوه تپه را شامل می شود.

محبوبی در خصوص شرایط متقاضیان برای ثبت نام گفت: با توجه به قانون سامان دهی این طرح، سبز بودن فرم (ج) یعنی عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن، داشتن سابقه سکونت پنج ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در گلستان آغاز شد

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در گلستان آغاز شد