موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-09اجتماعي

حرم امامین عسکریین (ع) با 3500 تخته فرش نفیس مفروش شد


حرم امامین عسکریین (ع) به منظور سهولت تردد زائران در سامرا با 3 هزار و 500 تخته فرش نفیس مفروش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و زائران بسیاری روزانه به زیارت این مکان مقدس مشرف می شوند.

به طوری که روز گذشته هم زمان با میلاد امیرالمؤمنین (ع) مراسمی به همین مناسبت برگزار و پس از نماز مغرب و عشا نیز موکب های منتهی به حرم از زوار پذیرایی کردند.

  همچنین به منظور رفاه بیشتر زائران حرم امامین عسکریین (ع) حدود 3 هزار و 500 تخته فرش در شبستان و رواق های این حرم مطهر پهن شد.

یک هزار و 500 تخته از این فرش های نفیس در حرم و رواق امام هادی (ع) و 2 هزار تخته نیز در حیاط و شبستان ها و رواق سیده نرجس (س) مورد استفاده قرار گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عملیات مفروش کردم حرم امامین عسکریین (ع) به همت خادمان این آستان مقدس انجام شد و هم اکنون زائران می توانند به راحتی از حیاط به داخل صحن و شبستان بروند.

همچنین زائران در ورودی باب القبله و باب المراد باید کفش های خود را تحویل کفشداری ها بدهند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم امامین عسکریین (ع) با 3500 تخته فرش نفیس مفروش شد

حرم امامین عسکریین (ع) با 3500 تخته فرش نفیس مفروش شد