مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-09پزشكي

36 نفر مجموع مبتلایان به کرونا در کرمان/ثبت اولین فوتی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونای 9 نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به 36 نفر رسید و تا به امروز 6 نفر نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده اند و در منزل تحت مراقبت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت موارد مثبت کرونا دراستان اظهار داشت: با مثبت شدن تست کرونای 9 نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به 36 نفر رسید و تا به امروز 6 نفر نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده اند و در منزل تحت مراقبت هستند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های داشنگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه یک نفر هم به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده است و تمام مراقبت های لازم برای کفن و دفن وی انجام شده است، افزود: از این 9 مورد جدید، هفت مورد مربوط به شهرستان کرمان و دو مورد مربوط به شهرستان رفسنجان است.

وی میانگین سنی موارد جدید مبتلا به کرونا را 36 تا 80 سال دانست و عنوان کرد: از مجموع 36 مورد مبتلای مثبت، 5 مورد به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بم و مابقی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

شفیعی خاطرنشان کرد: یک نفر در آی سی یو و یک نفر در ایزوله تنفسی بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 نفر مجموع مبتلایان به کرونا در کرمان/ثبت اولین فوتی

36 نفر مجموع مبتلایان به کرونا در کرمان/ثبت اولین فوتی