مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-09سياسي

مجمع دفاتر فرهنگی دانشگاه علم و صنعت کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دفاتر فرهنگی دانشگاه علم و صنعت طی بیانیه ای کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: - تنها دو ماه از آسمانی شدن سردار عزیزمان می گذرد که کفار و منافقین به پشتوانه صهیونیزم و آمریکای جنایتکار اینچنین به جان و مال، ناموس و امنیت مسلمانان و مستضعفان منطقه حمله ور شده اند.

این بار در سکوت مرگبار رسانه های جهان به بهانه ی شیوع ویروس کرونا فرصتی فراهم شده تا دولت جنایتکار ترکیه به استان ادلب سوریه حمله کند و داعیه آزادی بخشی سر دهد و نیز در شبه قاره ی هند مسلمانان مظلوم هندوستان به دست طرفداران دولت این کشور وحشیانه کشته شوند.

مگر نشنیدیم این کلام شریف پیامبرمان را که مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏ ؟!فریاد مظلومیت برادران و خواهرانمان در هند بیش از همیشه به گوش می رسد.

آیا این وظیفه ی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام نیست که اینبار نیز - همانگونه که تا کنون همواره در میدان دفاع از مظلوم در برابر مستکبر پرچمدار بوده است- پیشگام دادخواهی مظلومان و مستضعفان باشد؟ما را چه شده که به دلیل شیوع یک بیماری که آمار تلفات آن به مراتب از بیماری های مسری دیگر کمتر است اینچنین رسالت ها و وظایف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع دفاتر فرهنگی دانشگاه علم و صنعت کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد

مجمع دفاتر فرهنگی دانشگاه علم و صنعت کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد