مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-09سياسي

آموزش پیشگیری از کرونا در فضای مجازی توسط روحانیان آستارا


حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده روز دوشنبه در نشست با روحانیان اهل تشیع و تسنن در اداره تبلیغات اسلامی آستارا اظهار کرد: آموزش صحیح پیشگیری از کرونا، مهمترین اقدام برای مبارزه با آن است و جامعه روحانیت در کنار فعالان حوزه سلامت، با فعال کردن کانون ها و هیات های مذهبی و مداحان در فضای مجازی نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های متولی در فضای مجازی قابل تقدیر است و فعالیت روحانیان در برنامه های اطلاع رسانی حوزه سلامت، به ارتقای سواد سلامت جامعه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: موازین شرعی غسل، کفن، نماز و دفن متوفیان مشکوک به کرونا تا حد مقدور انجام شود و مطابق هماهنگی صورت گرفته، اقامه نماز میت در محوطه بیمارستان نیز امکانپذیر است.

رضا زاده گفت: بهداشت فردی و جمعی با جدیت باید رعایت و مدیریت شود و مسئولان تکایا، مساجد و مکان های مذهبی موارد علمی و توصیه های پزشکی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پیشگیری از کرونا در فضای مجازی توسط روحانیان آستارا

آموزش پیشگیری از کرونا در فضای مجازی توسط روحانیان آستارا