مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-09سياسي

تدابیر ویژه بهداشتی در حرم مطهر حضرت زینب (س)


ویژه برنامه وفات حضرت زینب سلام الله علیها در حرم مطهر ایشان با رعایت امور بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی شیوع ویروس کرونا و همزمانی با وفات حضرت زینب (س) و احتمال حضور چندین هزار نفری زائران به این مناسبت در حرم مطهر، با نظر آیت الله طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه و تولیت مصلی حرم حضرت زینب (س) تمامی برنامه ها و مراسمات، با اِعمال نکات بهداشتی انجام می گردد.

طی این ابلاغیه معاونت فرهنگی دفتر رهبری موظف به کاهش برنامه های فرهنگی و غیر ضروری حرم مطهر و همکاری کامل با مسئولین بهداشت و درمان منطقه گردید.

همچنین مقرر گشت تمامی اماکن حرم مطهر روزانه دو مرتبه ضد عفونی و طبق هماهنگی که با تولیت مکرم حرم مطهر انجام پذیرفت، ضریح مطهر آن حضرت هر 45 دقیقه یک مرتبه ضدعفونی گردد.

علاوه بر آن موکب چای حرم مطهر و آشبزخانه طبخ غذای متبرک حرم مطهر تعطیل، و پخت و توزیع هرگونه غذا متبرک و خوراکی های غیر بسته بندی و پلمپ شده در حرم مطهر ممنوع گردید.

همچنین امور توزیع پلاستیک های یک بار مصرف برای حمل کفش بین زائران، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بین مستمندان منطقه بجای طبخ غذای متبرک، قرار دادن مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در حرم مطهر برای استفاده زائران و تامین نظرات مسئولین بهداشت و درمان منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ویژه بهداشتی در حرم مطهر حضرت زینب (س)

تدابیر ویژه بهداشتی در حرم مطهر حضرت زینب (س)