مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-09دانش

استمرار فعالیت های آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان


در این مدت با توجه به شیوع ویروس کرونا دانشگاه نه تنها فرآیندهای آموزشی خود را ادامه داده است بلکه تعدادی از اساتید از روش های نوین و خلاقانه ای در بستر این نوع آموزش در تدریس خود بهره برده اند.

- رحمت صادقی در گفت و گو باخبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حالیکه شیوع ویروس کرونا مدارس و دانشگاههای کشور را به تعطیلی کشانده است دانشگاه کردستان با همت اعضا هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه و به کمک سرمایه کارشناسی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دانشگاه تمام تلاش خود را برای استمرار فعالیتهای آموزشی انجام داده و از این اتفاق به عنوان فرصتی برای توسعه استفاده از تکنولوژی نوین در حوزه آموزش و ارتقای کیفیت آموزشی استفاده کرده است.

  وی افزود: دانشگاه  کردستان با همکاری و همدلی همه اساتید، دانشجویان، مدیران و پرسنل خدوم و همچنین با بهره گیری از توان فنی بالقوه توانسته است یکی از معدود دانشگاههای کشور باشد که خدمات آموزشی آن در شرایط تعطیلی دانشگاه ها در حال استمرار باشد.

رییس دانشگاه کردستان گفت:  در این راستا دانشگاه کردستان برای دومین هفته متوالی (از 17 تا 23 اسفند) توانسته است با برنامه ریزی مناسب کلاسهای آموزشی خود درتمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را به شیوه آموزش الکترونیکی برگزار نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فعالیت های آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان

استمرار فعالیت های آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان