مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-09اجتماعي

دانش آموزان برای مقابله با کرونا بسیج شدند


دانش آموزان زیادی این روزها به کمپین «هر دانش آموز، یک سفیر سلامت» پیوستند و بسیج شدند تا کرونا را شکست دهند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: مدتی است که کشورمان درگیر ویروس کروناست و اقدامات متعددی برای پیشگیری از شیوع این ویروس در کشور در حال انجام است.

بر همین اساس، یکی از اقدامای که در راستای مقابله با کروناویروس انجام می شود لغو تجمعات است و یکی از مکان هایی که تجمع افراد در آن صورت می گیرد، مدارس است و همین شد که مدارس کشور تا پایان سال تعطیل شدند و البته پس از آن هم تعطیلات نوروز آغاز می شود.

در روزهایی که دانش آموزان تعطیل هستند، آموزش و پرورش برنامه های درسی را از طریق دو شبکه آموزش و 4 تلویزیون به دانش آموزان آموزش می دهد و برنامه هایی هم در بستر فضای مجازی در دست تدارک دارد.

البته معلمان و مدیران مدارس هم در این مدت برنامه های آموزشی و تکلیف خانه برای دانش آموزان دارند و به عبارتی درس و مشق رها نشده است اما در کنار آموزش، لزوم رعایت سلامت و نکات پیشگیرانه برای عدم ابتلا به این بیماری و پیشگیری از شیوع آن، ضروری است.

همه اینها موجب شد که معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دست به کار شود و برای اینکه بتواند در راستای سلامت مردم و به ویژه دانش آموزان کمک کند، از ظرفیت همین دانش آموزان استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان برای مقابله با کرونا بسیج شدند

دانش آموزان برای مقابله با کرونا بسیج شدند