مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-09سياسي

فرماندار: سه هزار نفر برای مقابله با کرونا در همدان سازماندهی شدند


حسین افشاری روز دوشنبه در جلسه اعضای قرارگاه پدافند زیستی همدان اظهار داشت: در روزهای آتی نیاز به همراهی و تعامل بیشتر مردم داریم تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود و در این راستا برخی تمهیدات اندیشیده شده و از مردم تقاضا داریم نسبت به آنها پایبند باشند.

وی اضافه کرد: اجرا نکردن آیین های سنتی مانند حضور نیافتن در آرامستان ها و به حداقل رساندن خریدهای عیدنوروز می تواند به کنترل اوضاع کمک کند.

فرماندار همدان با تاکید بر محدودکردن تردد و تجمع مردم در خارج از منزل گفت: برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند تغییر سبک زندگی هستیم.

افشاری با اشاره به اینکه طبق تاکید استاندار همدان هیچ برنامه ای برای استقبال از میهمانان نوروزی نداریم، گفت: ستاد اسکان توسط شهرداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی ممنوع و حفظ سلامتی مردم در اولویت نخست است.

وی خاطرنشان کرد: بستن مسیرهای ورود و خروج شهر در حطیه اختیارات مسوولان استان نیست و این موضوع نیازمند تصمیم گیری در سطح کشور است و چنانچه نیاز به راه اندازی مراکز قرنطینه باشد به سرعت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مراکزی دایر می کنیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه زباله گردها بسیار در معرض خطر هستند افزود: کار این افراد قانونی نیست اما جرم هم تلقی نمی شود و باید برای جمع آوری آنها از کوچه و خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: سه هزار نفر برای مقابله با کرونا در همدان سازماندهی شدند

فرماندار: سه هزار نفر برای مقابله با کرونا در همدان سازماندهی شدند