مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-09پزشكي

بررسی امکان تعطیلی مراکز خرید و بازار در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از بررسی تعطیلی مراکز خرید و بازار زنجان خبر داد و گفت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و اگر عملیاتی شد حتما اطلاع رسانی خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، آمار مثبت آزمایشگاهی بیماران کرونایی استان را 68 نفر اعلام و اظهار کرد: موارد فوتی تایید شده در این بازه زمانی 6 نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد تاثیر ویتامین ها در ابتلا به بیماری کرونا گفت: هنوز در مورد این تاثیرگذاری، گزارش های دقیقی ارائه نشده است چنانکه که شایعه های زیادی در این مورد وجود دارد و مسمومیت های ناشی از این شایعه ها افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: مردم اطلاعات صحیح را از منابع اطلاعاتی متقن دریافت و اعتماد کنند چرا که هر نوع مصرف دارو باید زیر نظر پزشک انجام شود.

قزلباش در پاسخ به سوالی در مورد کمبود لوازم بهداشتی در داروخانه ها گفت: دانشگاه با همکاری استانداری پیگیر تولید و توزیع محصولات بهداشتی است و توزیع با سازماندهی انجام شده در حال انجام است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده امور بهبود خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان تعطیلی مراکز خرید و بازار در زنجان

بررسی امکان تعطیلی مراکز خرید و بازار در زنجان