مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:402020-03-09سياسي

استاندار آذربایجان شرقی روند پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا را در استان بررسی کرد


استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، روند اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در برابر شیوع بیماری کرونا را در شهرستان های استان بررسی و توصیه های لازم را در این خصوص به فرمانداران بیان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، روند اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در برابر شیوع بیماری کرونا را در شهرستان های استان بررسی و توصیه های لازم را در این خصوص به فرمانداران بیان کرد.

محمدرضا پورمحمدی در این ارتباط، فرمانداران استان را به استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مرجع برای مدیریت فضای روانی جامعه فراخواند و تأکید کرد: پیشگیری از شیوع کرونا، باید محور همه اقدامات استانی و شهرستانی باشد.

وی با اشاره به تلاش رسانه های معاند برای القای ناکارآمدی نظام در بحث مقابله با کرونا، گفت: با وجود این تلاش ها، رییس سازمان بهداشت جهانی، مدیریت ایران را در این رابطه کم نظیر خوانده است و اطمینان داریم که با همراهی مردم و جدیت دستگاه های مسئول، این پدیده به زودی در کشور ریشه کن خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین نیازمندی های مردم در شرایط کنونی، بر استفاده از تمام ظرفیت های تولیدی استان در این زمینه تأکید کرد و گفت: پدیده کرونا، یک مشکل ملی است و نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی روند پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا را در استان بررسی کرد

استاندار آذربایجان شرقی روند پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا را در استان بررسی کرد