مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 18:502020-03-09سياسي

هفدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاه تقدیم اسلام شد


کرمانشاه _ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مردم شهیدپرور کرمانشاه هفدهمین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کردند.

- حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر از تقدیم هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه خبر داد و گفت: پاسدار شهید فرهاد دبیریان مسئول بلدیه زینبیه (س) و فرمانده قبلی شهر تدمر سوریه، شنبه شب 17 اسفندماه در سوریه به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: این شهید بزرگوار از اهالی روستای غیب الله سنقروکلیایی است که 3 فرزند از ایشان به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید والامقام هنوز به کشور بازگردانده نشده است، گفت: به محض ورود پیکر این شهید در خصوص مراسم تشییع و یادبود اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام عسگری شهدا را برترین مقصد شناسان معرفی کرد و گفت: مبدا حرکت این شهدا الگو گرفته از عاشورای حسینی (ع) است که آنها را به مقصد شهادت سوق می دهد که سعادت هر انسان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه افزود: انسان با خودشناسی مسیر و مقصد درستی را انتخاب می کند و شهدا با رسیدن به خودشناسی به لقاء الله رسیدند و در این مسیر متحمل هزینه های هنگفتی شده اند و از جان و مال خود گذشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاه تقدیم اسلام شد

هفدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاه تقدیم اسلام شد