مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 20:402020-03-09فرهنگي

پیشنهادهای یک تهیه کننده برای سینما در پساکرونا


منوچهر محمدی با بیان اینکه به نظر می رسد «ارشاد» در حوزه سینما در سکوت و سکون به سر می برد، پیشنهاد گرد: برای جبران خسارت وارد شده به سینماها در پی شیوع ویروس کرونا، - منوچهر محمدی با بیان اینکه به نظر می رسد ارشاد در حوزه سینما در سکوت و سکون به سر می برد، پیشنهاد گرد: برای جبران خسارت وارد شده به سینماها در پی شیوع ویروس کرونا، هزینه برگزاری جشنواره جهانی فجر صرف حفظ سینما شود و نیز تغییراتی در چیدمان اکران نوروز برای جذب مخاطب در دوران پساکرونا صورت گیرد.

این تهیه کننده و مدیر دو مجموعه سینمایی زندگی و ایران مال در گفت وگویی با ایسنا ضمن اشاره به اینکه به نظر می رسد برای وضعیت سینما و مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع کرونا ویروس اقدامی عملی انجام نمی شود، پیشنهادهایی مطرح و بر نکاتی تاکید کرد.

او پیش از هر چیز گفت: به شخصه آرزو می کنم هرچه زودتر و با کمک پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور و مدیریت صحیح در این زمینه، ریشه شیوع این ویروس از ایران عزیز قطع شود و ما با حداقل ضرر و زیان در همه عرصه ها از جمله در عرصه سلامت مواجه باشیم چون بیش از هر چیز سلامت ایرانیان عزیز باید هدف و آرزوی ما باشد.

محمدی افزود: اما وقتی شرایطی اضطراری از این دست پیش می آید و یک اپیدمی آن هم در این ابعاد و گستردگی که می تواند اثرات زیانباری بر بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای یک تهیه کننده برای سینما در پساکرونا

پیشنهادهای یک تهیه کننده برای سینما در پساکرونا