مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 23:252020-03-09اجتماعي

بازگشت 17 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی به چرخه تعلیمات عشایری


مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بعد از دو دهه جدایی بیش از 17 هزار دانش آموز عشایری سیستان و بلوچستان از مدارس عشایری، - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بعد از دو دهه جدایی بیش از 17 هزار دانش آموز عشایری سیستان و بلوچستان از مدارس عشایری، از سال آینده تحصیلی این تعداد دانش آموز محروم عشایری به چرخه تعلیمات عشایری بازخواهند گشت گفت: آموزش و پرورش عشایری استان سیستان و بلوچستان احیاء می شود.

محمدرضا سیفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مهمترین اقداماتی که در شش ماه گذشته در راستای آموزش عشایر انجام شده است اظهار کرد: به استناد راهکار 5.

7 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان عشایری در سراسر کشور وظیفه این دفتر است به همین دلیل بعد از انقلاب برای اولین بار با بازدیدهای میدانی از استان های فاقد تشکیلات آموزش عشایری، در استان های هرمزگان، بوشهر و مازندران به ترتیب 700 و 1800 و 600 دانش آموز عشایری شناسایی شدند.

وی افزود: این دانش آموزان در مدارس روستایی تحصیل می کردند و طبق سامانه سناد از سال تحصیلی آینده در حوزه خدمات آموزش و پرورش عشایر قرار خواهند گرفت و به زودی دانش آموزان عشایری استان های قم و کردستان نیز اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 17 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی به چرخه تعلیمات عشایری

بازگشت 17 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی به چرخه تعلیمات عشایری